pondělí 20. února 2012

MŮJ DNEŠNÍ ULOVEK
Dneska jsem byla s přítelem v Boleslavi v Bondy centru koupit dáreček pro jednoho rodinného přislušníka:D
A pořídili jsme ale kromě toho jsem dostala dáreček i já od přítele koupil mi make-up jelikož už mi ten
muj vážně dochází a navíc jsem ho chtěla zkusit jaký je:) tyhle používám:
L´OREAL TRUE MATCH  myslím že odstín C3 nejsem si jistá ale ten jsem už dost dlouho nekoupila je totiž docela drahý u nás ho mají myslím že za 420,- cca ale je dokonalí užasné krytí a výdrž podle mě co do poměru kvality a ceny je nejlepší













DERMACOL 24H CONTROL používám odstín číslo 1 krytí je dostačující a vydrž ujde ale na L´oreal to nemá:D cena je myslím 220,-cca ten používám teď











a dostala jsem tenhle
RIMMEL LONDON WAKE ME UP no upřímně jsem od něj čekala víc:( krytí je dost špatné a vydrž to ještě nevím,ale zase určitě plus je jeho svěží parfemace lehoulinká konzistence no je spíš jako krém a to se mi líbí vůbec necítím že ho na pleti mám:)
i když krytí je podle mě špatné aspon pokud máte problematickou pleť tak jsem sním spokojená
ale doporučila bych ho spíše pro pleť bez nedokonalostí a cena byla 199,- to je si myslím super:)

A jaký používáte vy?jaké snimi máte zkušenosti?co vy a nedostatečné krytí u vetšiny make-upů?

2 komentáře:

  1. RIMMEL LONDON WAKE ME UP tenhleten Make-Up jsme si také pořídila nově s sem sním moc spokojená:-)ale zas tolik nekryj...to je jediný nevýhoda.
    t http://lovelykis.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja hccem ten wake me up, dufam ma nesklame!

    OdpovědětVymazat