čtvrtek 2. února 2012

BÁZE POD OČNÍ STÍNY
(EYESHADOW BASE)
Tuhle výbornou věcičku jsem oběvila při prohlížení videí MAKE UP TUTORIAL na youtube
a tak sem se po ní mrkla na našich eschopech a vida...našla jsem jsou od firmy NYX 
www.nyx-shop.cz
 NYX je americká značka kosmetiky která by podle všeho měla být dost kvalitní.
a já to samozřejmě musela vyzkoušet:D tak sem si obědnala hned oba odstíny PEARL a SKIN TONE















Báze by měla zvýraznit barvu stínu a udržet
jí na očích o dost déle než jen na kůži
moc jsem tomu nevěřila tak jsem to zkusila
První pruh SKIN TONE
Druhý pruh KŮŽE
Třetí pruh PEARL







    A takhle jsem si pak hrála s barvama no co říkáte?
    já jsem měla z výsledku opravdu radost
    na obrázku nahoře je vidět jak velký je to rozdíl
    cena je ale bohužel poněkud vyšší jeden kalíšek výjde
    na 169,- ale zase si myslím že dost dlouho vydrží.
    jestli máte zkušenosti s eyeshadow base této nebo jiné značky
   napište mi svůj názor do komentářu budu ráda



    







1 komentář:

  1. Tato báze pod oční stíny je opravdu suprová!! :) Tato holčina, která píše tento blog, mě s tímto namalovala a bylo to opravdu geniální! Doporučuji :) P.S.: ségluška <3 MTR! <3

    OdpovědětVymazat