čtvrtek 2. února 2012

KAŽDODENNÍ POUŽITÍ
Napadlo mě že sem hodím ukázku jakou kosmetiku denně používám na obličej kromě tedy
peelingu jednou týdně a obden čistíci gel.
1.GARNIER skin naturals PURE- Čistící adstringentní tonikum které stahuje pory,redukuje maz a
odstraňuje nedokonalosti pleti. nedoporučuju ale suchým typum pleti jelikož obsahuje kyselinu salysilovou
a čistící zinek a tyto dvě složky pokožku vysušují,jinak na mastnou pleť je báječnej hned po aplikaci je
cítit jak se kuže krásně stáhla a je jak dětská prdelka:)
cena 130,-
2.GARNIER skin naturals PURE ACTIV sérum- Péče proti akné s 24hodinovou hydratací pokožky
je dobré ho použít po toniku jelikož jak už jsem psala toto tonikum zmatnuje tedy vysušuje a po aplikaci
je pravděpodobné že stažením poru bude plet napjatá proto bude potřebovat hydratovat.
jsem stímhle sérem spokojená je takové gelové,trochu i chladí takže pokožku sklidní,krásně se
vstřebává a není mastné což je super a jistě to ocení každa slečna s mastnější pletí.
cena 140,-




3.GARNIER skin naturals B.B. CREAM- Tohle mám taky hodně ráda jelikož jsem hroznej lenoch teda ne že by mě nebavilo se líčit a zkoušet nové věci ale nedělám to každý den a tak jsem docela ocenila když GARNIER přišel s novinkou B.B. CREAM je to tonující krém (krém a make up v jednom)
je to all in 1 tedy česky všechno v jednom

  • hydratuje 24 h
  • sjednocuje tón pleti
  • rozzáří pleť
  • kryje nedokonalosti
  • OF 15
hydratace to je pravda mě je příjemný a nedráždí mě,ton pleti taky sjednocuje docela obstojně,rozzáří pleť toho jsem si bohužel nevšimla,krycí schopnost je tak střední nic moc ale ani to není hrůza
prodavá se ve dvou odstínech pro svetlou a normální plet ale doporučuji spíše ten pro svetlejší plet
jelikož asi o odstín dva na pleti stmavnou a když bude svetlí dá se to doladit pudrem zatímco s tmavím už nic neuděláte:)
cena 200,-





Žádné komentáře:

Okomentovat