sobota 4. února 2012

MOJE PARFÉMKY:D
Každá z nás by měla mít svůj oblíbený parfém...i když v dnešní obrovské škale ruzných druhů a značek je težké si vybrat jen jeden ten nejlepší a ten problém mám i já proto jich mám doma tolik:D
A nevím jak je to možné pořád di kupuju další:D
V krámě to pak vypadá asi tak že narazím na opravdu příjemnou vůni a řeknu si ale vždyt jich mám doma dost jdu k jinému regálu abych na parfém zapoměla a nechtěla si ho koupit ale asi tak za pět minut se tam vrátím a stejně si ho koupím:D
a tady jsou všechny moje vůně
300,-

MEXX Berlin-summer edition
mexx je muj poslední ulovek do sbírky už sem ho měla před dvěma lety a před měsícem jsem na něj v obchodě, kam skoro nechodím protože tam vůbec nic nemaj, narazila a tak jsem si ho musela koupit....nooo musela já chtěla:Dje takový sladko kořeněný a to se mi líbí z obojího trochu,cena je docela dobrá a výdrž asi 3h intenzivně a poté je jemněji cítit na oblečení na kuži už moc ne
1- cca 500,- 2-? 3-350,- 4-?
Tady mám 4 méně používané vemu to zleva
1-REPLAY ta je moje nejoblíbenější ze všech byla sice strašně drahá teda na mě určite ale nádherně voní je dost kořeněná tak nemusí vonět všem ale já jí zbožnuju,i když výdrž nic moc tak 4hodiny ale klidně i týden na oblečení.
2-AMBER ELIXIR od ORIFLAME tuhle vůni jsem dostala jako dárek a musím uznat že darovat tuhle vůni je docela odvážné pokud člověk kterému ji darujete tuhle vůni nezná.je totiž hodně silná a proto určitě nesedne každému,známa měla štěstí že se zrovna trefila:Djinak tuhle vůni mám  ráda vydrží dlouho a silně vonět a pak i strašně dlouho na oblečení i když nevím jak tad před rokem když jsem jí dostala byla cena myslím okolo 700 já sama bych si jí nekoupila na mě je to moc peněz
3-FM by Frederico Mahora tohle je užasnej parfém je to na chlum stejná vůně jako je channel chance
je to ale nadlouhé povídání vysvetlit proč to není kopie ale voní stejně tak jen stručně
firma vyrábějící vuňi (jen tu voňavou vodičku)-kupec(tím je firma channel ale i FM ti si koupí stejnou vůni)-a dál si jí každá firma tu vodu prodává pod svým názvem a značkou tudíž jednu vůni muže vlastnit více značek
já miluju channel ale nato abych si ji od firmy channel koupila nemám za flakonek 2800,- je opravdu moc a FM je boží a za tak málo oproti firmě channel,a výdrž je fakt dlouho
4-MISS O od ORIFLAME tu jsem dostala od kamarádky jelikož mi při očuchávání jejích parfému strašně voněla řekla at si jí vezmu tak jsem moc neváhala:D jinak děkuju ti miško....
tahle vůně je sice sladší ale tak nevtíravě a příjemně hodí se hlavně na léto je taková svěží a hravá
,jaká je cena to netuším asi okolo 300set korun ale nevím výdrž je průměrná.
ale baví mě na ní způsob použití
1-300,- 2-280,- 3-250,- 4-240,-

MOJE MILÉ TOALETKY
1-HK Heidi Klum SHINE-
tahle vůně je sladká ale cítím zní i jemné podtony nějakého koření nebo možná dřevo nevím je taková zvláštní a to se mi líbí a super bylo že jsem jí dostala zadarmo protože byla v balíčku za 220,- s řasenkou BIG BOOM od ASTOR
2-MEXX Black další super vůně a výdrž je docela dlouho na toaletku
3-PUMA JAM tuhle jsem dostala od přítele spolu s vůní číslo 4. a i když jsem nevěřila že mi puma jam bude vonět,protože hodně vůní od pumi se mi hnusí,tak voněla a moc je letní,svěží a odvázaná
4-BRUNO BANNANI made for Women tuhle značku mám ráda nikdy mě nezklamala a made for women je dost přitažlivá,její vůni bych přirovnala k flirtu

A to je celé moje voňavé království budu ráda když mi napíšete jaké vůně máte rády vy a kolik jste schopné a ochotné za ně utratit.












1 komentář:

  1. Mno jo, já jich mám taky několik :D Ale prý je dobré mít víc vůní, že se ta jedna aspoň tolik "neočuchá" :D

    OdpovědětVymazat